Mi, emberek valamiért hajlamosak vagyunk elhitetni magunkkal, hogy főemlősként uraljuk a világot. Hogy a technika vívmányainak köszönhetően mindent a kezünkben tarthatunk, irányíthatunk, legyőzhetünk. “Dolce vita” szellemben ülünk autóba, hogy a dugóban araszolva, végül kéjesen gördüljünk be valamelyik puccos étterem parkolójába, ahol degeszre tömhetjük magunkat a méregdrága ételkülönlegességekkel, amikhez a hozzávalókat minimum egy másik kontinensről, de valószínűleg a világ másik végéről hozatta a chef. Nyúzott állatok bőréből szabott táskákat tömünk dugig szemtelen áron vásárolt designer darabokkal, hogy aztán a repülőtéren, újragondolva a túlsúlyból adódó kényelmetlenséget, a fele holmi eltűnjön a terminál valamelyik Bermuda-háromszögében. Mindezt azért, hogy egy pár éve még érintetlen szigeten felhúzott luxusszálloda fehér homokkal hintett fövenyén egy szál fürdőruhában, koktéllal a kézben posztolhassuk az instant életérzést profilunkra… mígnem jön a természet és megmutatja ki az úr.
Mintha egyre gyakrabban zúdítaná ránk haragját: hálátlanságunkat, nemtörődömségünket katasztrófák sorozatával csapja arcunkba a Föld és még mindig messze a felismerés. Házakat, életeket dönt romba az ősi négy elem és a szirénázó tűzoltók zűrzavarában az emberiség továbbra is csak a “mostra”, a “mára”, magára gondol. Talán sokaknak eszébe sem jut, hogy rajtunk, embereken kívül több ezer faj van kitéve annak a pusztításnak, amit az emberiség okoz. A természet egyensúlya felbomlott és egyedül rajtunk múlik, képesek vagyunk-e önzetlen és tudatos szemléletváltásra. Vajon a közösségi média világában megszülethet-e egy felelősségteljes, tudatos közösség, aki képes úgy élni, hogy nem kizsigereli, hanem harmóniában él környezetével?! A kérdés egyelőre megválaszolatlan.
A Style of Smile Csapatánál már a kezdetektől arra törekszünk, hogy ebben a gyakran külsőségek uralta világban is megpróbáljunk némi pluszt csempészve inspirálni. Célunk, hogy követőinknek megmutassuk, hogyan lépjenek túl a divat szűk mozgásterén és a stílusos életforma többet jelentsen számukra az öltözködésnél. Ezért örömmel veszünk részt a nemrégiben indult PAWER.org kezdeményezésben, akik kampányaikban egyedi pólókollekciók tervezésével ösztönzik társadalmi összefogásra vásárlóikat.
Aktuális kampányuk, ‘WATER IS LIFE’, azaz a víz az élet mottóval az árvízkárosult állatok javára készült. (További info: PAWER.org )
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: